Då var det bara väntan kvar!

Idag har jag äntligen gjort den där datortomografin.... Dock känner jag mig lite frågande till varför jag har gjort den?! Läser jag på nätet om njursten så räcker det med ultraljud och läser jag om datortomografi av njurarna så är det oftast för att utreda eventuella tumörer... =S

Nu hoppas jag verkligen inte att det är det hon tänkt sig.... men om det nu är så, så får jag väl samtidigt vara glad att hon kollade upp det..

Nu är det iaf bara att vänta in svar ifrån röntgen och känner jag sjukvården rätt så får jag väl ett papper i lådan om några veckor!


Bild på datortomograf


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Låter märkligt.. Men man får väl lite på läkarna och försöka att inte läsa så mycket, även om det är svårt.. =S

Kram min fina!

2011-02-23 @ 18:08:51
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0