Mamma på hög nivå!

Idag har jag umgåtts med min älskade Moa lite! Kändes oerhört skönt att få träffa henne, vilket är alldeles för sällan numera.

Vi åt iaf lunch på Take away och sen följde Moa med mig upp på jobbet en sväng!

Önskar så att jag hade mer tid över att bara vara med mina barn och att hinna med allt som måste hinnas med!

Mina dagar / veckor är fullspäckade med diverse saker och jag börjar känna mig liiiite stressad över läkarbesök, röntgen, utvecklingssamtal, tandläkarbesök och mycket annat som står på agendan och allt ska ju ske dagtid när man också ska hinna med och jobba.

Baksidan är ju också att bo på landet då man har miiiiil att åka både hit och dit!

Tur man kan älska tidslöst och gratis =)

Kommentarer
Postat av: mois

superduper mys<3

2011-02-22 @ 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0