Tävlingen avgjord!




Alla som svarat har haft rätt svar, så det här var inte lätt, men jag har gjort som så här, jag har utsett en vinnare och sen har jag lottat fram de övriga tre som får testa Cliniderms produkter.

Vinnaren heter Malin, stort grattis!

Motiveringen löd:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm -så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

De övriga tre som vann är:

Marit

Ann L

Therese E

Skicka mig era adresser via kommentarsfältet, det är bara jag som kan se dom, så kommer jag skicka iväg dom så fort jag kan!

Hoppas verkligen att Cliniderm kommer vara något för er!

Kommentarer
Postat av: Marit

Åh vad glad jag blev. Tack!!



Marit Sihm Kvenangen

Solvändegatan 4c

722 26 Västerås



Kom förbi ngn gång om du har vägarna förbi. Kram!

2011-02-10 @ 16:33:21
Postat av: Therese Eriksson

Hej Jeanette =) ser nu att jag oxå vunnit hudvårdsprodukterna =))) Jippiie! =))



Therese Eriksson

Sigtunagatan 1D

72334 Västerås

Tack <3 kraaam

2011-02-28 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0