Den där orken, vem är han?

Tusan vad jag är slut som människa!

Först så sover ju inte Karl som andra barn, iaf inte de flesta 1 ½-åringarna, sen så fick jag nån så hemsk värk i min mage i natt att jag trodde jag dels skulle dö och att jag skulle bli tvungen att ringa efter en ambulans.... men efter 2 starka värktabletter så försvann värken efter 30 min och jag kunde äntligen somna runt en 00.15.

Kl 6 var det dags sen att kliva upp och min mage ömmade ff och jag fick en tid till läkaren..

Uvi, det såg hon, men varför jag mår som jag gör i övrigt hade hon ingen förklaring till så blodprover och annat ger oss förhoppningsvis svar så småningom..

Nu ska här bakas..... fikadag på jobbet imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0