En dag på busborgen.




Jag, Ann med barn åkte i början av veckan till Busborgen och fick en trevlig, men otroligt intensiv dag ;-)
Fullt ös i nästan 3 timmar tog även kol på mig som mamma =P





Karl avgudade bollhavet!





Jonna hamnstrar bollar ;-)





Karl fullständigt tjöt när busade ensam bland bollarna.




Lite besviken Jonna, bara för att Karl inte ville åka kana med henne <3





Men den här var roligare <3






Avslutade dagen med en god fika <3





Enda gången under dessa 3 timmar som Karl satt still =)






Goa Tess!






Mina små busungar <3

Kommentarer
Postat av: Anna k

Kul med bilder Jeanette :) thilde har en lika dan klänning som Jonna :) hihi kraam

2011-01-08 @ 20:45:55
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Ann

Vilken gräslig bild, jag ser ut som 55 :-P såg jag så lodig ut på Busborgen?

2011-01-09 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0