Gudomligt gott!

Ikväll gjorde jag en sjukt god middag som jag vill dela med mig av, dock inga bilder för det var kaos vid matbordet med hungriga barn.

Jag klyftade iaf potatis, rödbetor och morötter.... .fast de blev nog mer bitar än klyftor ;-) Saltade och hade på timjan över och lite olivolja.

Sen stekte jag laxfiléer med salt och citronpeppar på.

Pricken över i sen blev en fetaostcreme. Jag hade i fetaost, creme fraiche, salt och sen citronpeppar och sen körde jag med mixen till en slätare smet.

Allt detta tillsammans var otroligt, sjukt gott att jag kommer längta till morgondagens lunch på jobbet, mmmmmm.

Detta bara måste ni testa!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Guud va gott!! =) Det måste jag prova!

2011-01-12 @ 20:50:29
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Marit

Det där låter som min "favvo-rätt", bara att vi brukar ha en citron/lime/vitvinsås till. Ska testa den där fetaostcremen, lät ju hur gott som helst. Rödbetor i ugnen skulle jag kunna leva på. I love it!

2011-01-13 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0