Helt avslagen!

Idag har jag och min lilla älskade gullprins varit hemma och myst. Han visade vid några tillfällen att han hade ont i höften, men han har varken vinglat eller ramlat..

Kl 15.00 kom vi till läkaren och världens duktigaste lilla kille sa inte ett pip när de stack honom i fingret. De försökte få kissprov också, men trots att jag försökte hälla i honom tropisk juice så fick han inte ur sig en droppe.

Våran husläkare kollade igenom honom, men hittade inget anmärkningsvärt och hon gjorde böjprov på honom.... men ingenting... Hon ringde då upp barnkliniken som ville att vi skulle komma in med honom imorgon. Johan åker dit till 9.30 och jag kan inte annat än känna en stor oro i min mage, men jag hoppas hoppas hoppas att det inte är något allvarligt <3




Mammas älskade lilla prins.... Älskar dig så det gör ont <3

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Åh vilken fin bild på sötaste Karl!! <3

Det kommer gå bra hjärtat, det är säkert bara nåt tillfälligt.. Tänker på er! Försök att slappna av och njuta av egentiden på Kickoffen! <3

2011-01-20 @ 08:25:06
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0