Monday morning!

Bra låt och bra dag på veckan för att börja om på nytt =)

Min mage är inge bra och jag måste försöka hitta ett koncept som fungerar för att dels få i mig mat som jag behöver och för att låta bli att äta sån jag absolut inte behöver =)

Morgonen har börjat så där med huvudvärk och halsont, men jag hoppas det bara är sånt där sved som man kan ha ibland, utan att det varken blir mer eller är något speciellt!

Ikväll är det Yoga och jag ser verkligen fram emot att få träna det. Det kändes så grymt mkt i min kropp och jag vill bli både smidigare och starkare!

När man har ett mål och man vet vart man vill, varför är det ändå då så svårt att nå dit?

7 ynkliga kg vill jag bli av med, ändå tampas jag upp och ner upp och ner, samma j-la kilon hela tiden!

Psyket mår dåligt och jag är inte ens snäll mot mig själv och mitt humör påverkar min familj....

Varför är det så mysigt att äta gott om kvällarna???? Vad gör en kväll mysigare med mat???? Jag har nog en hel del frågor kvar att få svar på och undrar om någon nån gång kan ge mig dom?!

Kommentarer
Postat av: Marit

Jag veeeet! Varför blir man så sjukt sugen på söta slibbiga saker. Så sjukt jobbigt. Har sagt till D att han inte får köpa hem en massa godis, för jag kan inte stå emot. Jag äter något i godis- och kakväg varje dag. Det är inte bra. Ska försöka med vindruvor, coctailtomater och frysta bär, som jag verkligen älskar, men snart är de egna hallonen från trädgården slut.

2011-01-31 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0