Panik!

Jag måste verkligen förnya våra gardiner...... Jag har nu letat lite varstans, men jag hittar inte DET! Kanske är det för att jag har en klar syn över hur jag vill att det ska se ut....

Så har du sett, vita hissgardiner, med vitt brodyr på, inte för mkt, så hojta till.... Jag hittar bara vita med bruna, gråa eller andra färger på trycken, men jag vill ha som helvita!

Sen behöver Jonna några fina somriga gardiner till hennes sovrumsfönster och jag har ett par rosa som jag är galet kär i, men nu har hon haft dom i tre somrar, så det känns som det är dags att förnya lite iaf =)

Nej, dags för sängen strax efter en stund skrattande med älskvärda Solsidan!

Uscada är min nya valuta ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Haha, I like.... =)

Hade de inga såna på Franzens..? Fick för mig att jag såg såna.. Ska kika på linneskåpet om jag är in nåt i veckan. Puss och ha en bra vecka!

2011-01-24 @ 07:28:33
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0