VAB

Idag blev det en vab-dag och trots att jag känner att jag skulle vilja ha några vab-fria veckor så är jag ändå glad att vi är hemma idag. Jag är helt sänkt. Antar att det kanske är nått som spökar i min kropp. Magen värker och trots att jag sovit från 21.30 till 07.30 så är det som om jag varit vaken hela natten.

Karl känns iaf pigg. Han har inte visat några tendenser till att vingla idag. Å andra sidan så är det bara tidig morgon än =)

Nu ska jag mysa i soffan med mina små underbara barn <3

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

2011-01-18 @ 10:42:43
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0