Det känns så himlans bra!

Det är så himlans roligt att ha kommit igång med att ut och gå och att det mer eller mindre sker dagligen =)

Endomondo på det gör det hela ännu roligare och mitt nya mål är att inte gå under 7.00 i avg.speed hädanefter. Det innebär att jag måste gå jättefort hela tiden eller springa emellanåt och idag sprang jag nästan 500 meter för att sen gå ngr meter och sen sprang jag igen ytterligare 300 meter. Det är ett WOW för att vara jag som inte sprungit sedan jag var 12 år. =)






Så här såg det ut efter dagens runda! =)

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Bra jobbat och härligt med springet>!! Det kommer mer och mer! Så himla kul! Kraam.. <3

2011-07-06 @ 23:05:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0