Fullt upp!

Just nu tar familjen min tid och utelivet så det blir lite hipp som happ med bloggen!

Har iaf haft lika roligt som jag har haft det tråkigt och lika glad som jag varit har jag varit ledsen så livet går upp och ner med jämna plågor så man vet att man lever ;)

Här kommer en bild på mitt hår som efterfrågats, även om de flesta sett mig redan live =P

Jeanette Wassberg


Avslutar dagens inlägg med Jonnas härligaste kommentar!

Jag duschade och Jonna kom in i duschen:

J: Varför har du hår där nere???

M: Man får så när man blir äldre.

J: Har det ramlat ner där uppifrån????

Kan säga att jag höll på att dö av skratt!

Härliga barn och härliga tankar, hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Hahahahaha, Jonna! Hahaha,..... Sötnos!!

Och du är snygg som bara den som vanligt! <3

2011-07-02 @ 15:56:44
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0