Blixtar och dunder!

Bra svart på himlen så det kanske är nå åska som är på väg in över oss!

Jag älskar åska och blixtar, men att vara hemma med två små då är nog inte så kul, så jag hoppas att det väntar in till kvällen i sånt fall.

I natt vaknade jag vid 00.30 och hade världens kramp i gallgångarna! Tog en diklofenak, men det gav sig inte så jag proppade i mig spasmofen och efter 40 min och det inte hade hjälpt ett dugg så ringde jag sjukvårdsupplysningen och tänkte att hon skulle ge mig rådet och ta två såna, men nej då... Hon tyckte jag skulle åka in!

Ringde efter sjukvårdstaxi, men efter att jag la mig på soffan så tog det ca 10 min så började värken att lätta och jag bokade av den. Jag vill inte åka in och jag hatar sjukhus =/

Nu vet jag att det berodde på Citodonet jag tog när jag la mig så aldrig aldrig mer ska jag ta Citodon!!

Nu frukost!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Jag tål inte Citadon - har mina två gånger jag tagit det/fått det ångrat mig bittert varje gång.. Kroppen har reagerat enormt starkt!

Så nu aldrig mer! Hoppas att du mår bättre idag!

2011-06-01 @ 16:34:37
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0