KärLek!

Jag känner riktigt hur jag blomstrar när det är sommar! Även om det är en gråmulen dag idag så gör det inget!

Jag älskar grönskan och det är varmt ute, även fast det bara är typ 15 grader, men jämför jag med i vintras så är det stor skillnad!

Min hals är ff inge bra, men kanske lite bättre, dock har jag åkt på huvudvärk IGEN... Undra vad en läkare skulle säga om denne visste att jag äter minst 4 alvedon och två ipren om dagen... Kan ju inte vara så jättebra egentligen, men utan dem kan jag varken jobba eller vara uppe!

Nu ska jag klä på de små för att åka och hämta Matilda, lämna de små på dagis och sen hem med Matilda för att sen dra mot jobbet och jag ser riktigt fram emot att få jobba =)) Skönt att slippa vab och snart, 3 v knappt, är det dags för semester och husvagnsåkande =))

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Neråt ngt? Jag vill ses....

2011-06-20 @ 22:27:22
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0