Back to reality =P

Så var man tillbaka till vardagen och jag får drömma mig tillbaka till England lite ;)

Här kommer lite bilder =)




Så tom var väskan när jag åkte mot England ;)




Dålig bild, men så full var den, haha!



Otroligt god Tex Mex rätt åt vi också =)



Utsikt från hotellet första morgonen!





Glad Nufsa efter en dags shopping =P






Första dagens shopping, men alla kassarna är INTE mina, utan det är allas =)




Manchester U:s hemma arena ;)





Vacker grön gräsmatta och klarblå himmel.....




Här är det väntan på hemresan efter en otroligt härlig helt med ett härligt gäng tjejer =)


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Så himla hääärligt! Grymt avis! =) Men det här var du verkligen värd fina du! <3

2011-03-16 @ 22:34:30
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0