Det är inte alltid lätt att vara mamma!

Man säger små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer och det stämmer!

Jag är tömd på all energi och jag känner att jag inte vet hur mycket mer jag orkar! Hur vet man vad som är rätt? Ska man gå på magkänslan som skriker NEJ nu är det nog eller ska man gå på det andra säger kan vara bra / rätt?

Jag önskar inget hellre än att jag och mina nära och kära får må bra och jag vill inget hellre än att dagarna ska vara fyllda med skratt och glädje... Numera känns det som att man vaknar med en stor klump i magen och en huvudvärk som nästan tar död på mig.... Somnar med gråten i halsen och undrar hur natten blir!

På allt det här så ska man orka vara mamma till ytterligare tre barn, man ska vara en maka, man ska hålla ihop ett hem och man ska på allt också jobba så man får pengar att leva för!

Just nu vill jag fly ifrån allt och även mig själv... Vill vakna en annan dag när allt är bra igen!



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

<3 Ingen kan älska dem som du kan... Allt du gör, gör du av kärlek... Det kommer liten tjej förstå sen, precis som jag gjort... Du är en underbar mamma, tvivla aldrig på det! <3

2011-03-27 @ 20:25:39
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst mamma <3 / moa

2011-03-28 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0