Fynd!

Skulle ha berättat igår att jag fyndade PoP-overaller till Jonna och Karl igår! 645 kr styck och jag är sååå nöjd... Har haft lite ont i magen för jag vet att i september är det ALLTID stora utgifter på vinterkläder och med fyra barn så ryker tusenlapparna som ingenting... Bara overaller till Jonna och Karl går ju på 2600 i nypris =O, men dom är så bra!

Karl hade BARA vinteroverallen på sig iförrgår när jag hämtade honom på dagis och han tillbringar största delen av tiden i vattenpölarna så han var dels sjöblöt och grusig... Kan väl säga att jag blev smårsur eftersom han har fodrat regnställ på daigs, men men, det var inte det jag skulle berätta... utan Karl var snustrorr på kroppen.. Trots att overallen var mer än blöt... så räknar man det så, så är overallen värd varenda krona!!

Har en röd overall i storlek 92 att sälja om någon är intresserad... och en turkos i storlek 86, de är ganska stora i storleken, så hör av er så kan ni få prova dom =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Var köpte du dem? Var det på P&P ? Måste hitta något bra til Tess, men svårt att hitta overaller i stl:140.

2011-03-30 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0