Magen!

Igår blev jag uppringd av C-lass att jag fått en tid för att göra ultraljud av min galla??? Min läkare har inte nämnt ordet gallsten en gång, men kul att det kom upp iaf, för det har ju själv legat i mina tankar flera ggr!

Nu har magen varit bra, så jag antar att de där stenarna antingen har ramlat bort, åkt ut eller vad dom nu kan försvinna nånstans ;)

Magen är rätt okej också =))

Ser iaf fram emot att få svar på de blodprover hon tog för tröttheten för den är olidlig! Blir galen att man aldrig kan känna sig utvilad, men det är kanske också ett led i att vara småbarnsmamma ;)

Nu väntar iaf jobb och ännu en dag i logistikens tjänst!

Kommentarer
Postat av: marit

Hoppas att det hittar problemet. lycka till!

2011-03-31 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0