Mitt favoritmärke på smink!

Jag måste berätta om det underbara sminket Bare Escentuals även kallat Id!

Inte nog med att det är lätt att använda med bra resultat så är det även bland det bästa man kan använda i sminkväg för hyn!

Har man sen som jag problem med hyn så är det ännu mer kanon då det innehåller mineraler som är inflammationsdämpande!

En sida som har bra priser på detta smink och som man kan beställa ifrån Sverige är Vivamondo!


5204993702


Denna blir nog min nästa ögonskugga =)


5214393702



Den här kan man använad som eyeliner eller so ögonskugga också underbar!



8301393702

Den här är jag kär i också ska också hamna på min sminkhylla =))

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också stoooor förespråkare för ID och särskilt för att jag har rosacea så min hy mår inte bra alls av annat smink(tänk vad det tog tid innan man lärde sig det?!)

Jag kan dock använda vanlig rouge,ögonskugga o mascara ÖVER basen o pudret där jag enbart använder ID.

2011-03-05 @ 15:15:22
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! Fick du betala något mer än frakt när du hämtade ditt paket. Tog det lång tid innan beställningen kom?

2011-03-08 @ 18:38:44
Postat av: anna

Tack för ditt, svar men jag uppfattade att du beställt från vivamondo..det var det jag undrade över.

2011-03-09 @ 02:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0