Resa!

Vi ska ut och resa jag, maken och våra två små och frågan är vart, hur och när!

Jag sitter och tittar på olika alternativ och räknar och har mig!

Alternativen vi har är lite beroende på om vi får resesällskap eller inte!



1:a alt Thailand januari / februari 2012 och då åka reguljärt i tre veckor, med Ann och Jörgen.

2:a alt Thailand november 2011 eller januari 2012 och då två veckor till Khao Lak.

3.a alt Grekland i två veckor eller tre och det måste väl bli 2012 det med tror jag!

4:a Egypten eller annat land man kan åka till under hösten / vintern / vårvintern!




The Briza Beach Resort Khao Lak

Bilden är från Thailand och Khao Lak <3


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Myyyys!!!!!!

2011-03-01 @ 20:23:35
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Ann

Det blir alternativ 1, vi ska med, och Jörgen har börjat att planera så smått ;-) Kraaam <3

2011-03-05 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0