God morgon världen!

Vilken underbar dag! Nja den hade kunnat vara ännu bättre om solen sken och att det inte blåste.... Här är värsta blåshålet!

Gick en promenad med Karin igår igen och det kändes så skönt, trots att jag satt med gräslig huvudvärk och var dötrött i soffan! Ikväll blir det nog av igen och hoppas att det iaf inte spöregnar då.

Nu blir det strax jobb och jag har klarat av två veckors jobb strax utan en vabbdag, tjohooooo! Peppar peppar kör vi lite också!


Måste ju berätta en liten söt sak. Igår när jag kom till dagis och skulle hämta kottarna så gick jag fram till fröken och där stod en liten kille som strax blir 3 år. Han tar mig på benet och säger vilka snygga ben du har, haha. Jag och fröken fick oss ett gott skratt! Vilken sötnos =))

Ha en underbar dag alla goa!

Kommentarer
Postat av: LinaPinaPirat

Vilken flörtis:)



Skönt för självkänslan ändå va?:)

2011-05-19 @ 09:45:03
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0