Här är jag =P

Dagarna rusar iväg och jag hinner ingenting!
För att summera dagarna så tillbringade vi sista april hos goaste familjen Lindholm och där kom även ytterligare tre familjer och vi hade en mycket mysig kväll, om än svinkall!
Tacos, äppelpaj och snacks bestod menyn av och det var så gott =)
Vi sov där i husvagnen och våran natt blev väl allt annat än bra då Karl började med krupphosta och sov jätteoroligt och TROTS att de var uppe sent så kl 06.30 blev det morgon i husvagnen <3
Frukost och mys blev det innan vi åkte hem!
Söndagen tillbringades att röja upp inför städningen som blev av i måndags <3 Helt galet underbart skönt att fått hela huset städat av två superduktiga tjejer! Jag som haft ytterligare två städfirmor här och varit missnöjd, blev superglad när jag kom hem efter en tripp tilll Avesta och allt var tip topp =)
Idag har jag haft barnen på dagis och själv fick jag migrän så hela fm tillbringades sovandes i soffan =S Sen blev det en sväng till Sala för att Matilda skulle på ett möte! Köpte stövlar till lillprinsen <3
Sen hämtades de små hem och så klart hade Karl feber när han kom hem! Jättekul, NOT..... Jag känner direkt hur stressen kryper upp i mig och jag får panikkänsla =S Snälla snälla du där uppe gör att mina barn blir friska och att vi kan få en superskön sommar utan feber och annat skit!
Det var mina dagar <3 Hoppas ni haft det lika bra som jag, minus Karls feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0