När orken inte längre finns....

Vad gör man när man inte orkar längre? När kroppen signalerar vila och lugnet inom en försvunnit?

Jag säger alltid att jag har inget annat val än att orka, men nu börjar verkligheten eller det är nog fel ord, utan kanske mer att ett stopp börjat resa sig framör mig.

Tänker jag på min situation bara rakt upp och ner så tänker jag ofta att äh det är väl inte så mycket, men summerar jag och börjar tänka igenom min livssituation så inser jag att det är nog mycket mer än många människor går igenom i ett helt liv och för mig är allt här och nu.

Tankar att fly finns ofta, men vart? Jag kan ju inte lämna min familj jag älskar!

Får nog köra på mantrat igen, så går det nog ett tag till:

Jag har inget annat val än att orka!



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Du behöver ta det lite lugnt, inte planera så mycket, ligga lite extra på morgonen, inte stressa i huvudet, njuta av dagen, och så måste du umgås lite med mig, då kommer du må bättre snart! <3

2011-05-27 @ 08:20:50
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Ann

Hallå vännen <3 Ta dagen som den kommer, lite skit i hörnen har ingen dött av, småbarnsåren tillsammans med tonåringar är tufft, men det blir bättre, du gör ett toppenjobb som mamma, och mer kan du inte göra, hasa runt i morgonrocken till 12 lediga dagar man fååår det. Ikväll så handlar vi mat! Ni är förbjudna att laga kraaaaam <3

2011-05-27 @ 08:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0