Njuter!!

Jag har haft två underbara dag och jag riktigt njuter av att vara semesterledig!

Idag har vi varit till min syster i Skultuna och tillbringat hela dagen i stort sett! Mysigt, roligt och barnen hade så skoj. Tuva, min systerdotter, har varit en underbar barnvakt. Hon är så duktig med de små <3

Ikväll gjorde jag dessutom en otroligt god middag om jag får säga det själv ;) Köttfärsbiffar med lite sås och pasta och en sallad som blev gudomlig, MUMS!

Kvällen avslutades med en promenad med Anna och Karin och vi var riktigt duktia och kämpade på! Jag har Endomondo och tar tid varje gång och vi slog rekord på tid per km idag =) Under 9 minuter =))

Duktiga vi!!


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Vi är bäst! <3

2011-05-31 @ 22:59:43
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0