~ Stonedead ~

Så har ännu en dag gått och jag är så trött på livet och då slog det mig att det är den där trevligaste veckan i månaden *NOT* på intågande!

Att vi människor inte är mer konstiga och freakade är ju ett under med tanke på att lite hormoner kan få en att flippa ur totalt!
När man då hamnar i klimakteriet då borde ju det bli bättre, men nej vem har inte hört talas om depressioner, demensliknande symtom och svettningar/vallningar ala värre än värst!!!
Fy vad vi kvinnor får stå ut med =( Inte nån jämnställdhet alls i den frågan inte =O
Nu ska jag och min redan döda hjärna slappa i soffan och invänta avlösningen som kommer om 30 minuter i form av älskade maken!

Kommentarer
Postat av: Ann

Huuuua jag längtar inte till kli...et om jag blir en elak gnällig klimakteriekärring så slå mig i skallen med nått hårt. Kraaaaam <3

2011-05-04 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0