Mysdag!

Barnen skulle till dagis idag, men jag bestämde i morse att vi är hemma och myser istället. Jonna var så trött och Karl lite förkyd, så sagt och gjort. Vi har kurat i soffan och tittat på en ny film och ätit fruktsallad. =) <3

Nu har jag fläskkotletter i ugnen... Potatisen ska snart på spisen och sen ska jag göra en gudomligt god sås. =)



Rebecca, jag försökte kommentera i din blogg, men antingen är det strul med mitt nätverk eller så går det inte. :-(( Vad duktiga ni är som bara klarar er på 1000 kr per vecka, riktigt imponerad.

Ska bli spännande och se vart vi landar. Vi är iaf taggade båda två och det är det viktigaste. Grattis till jobbet och skönt att slippa vara beroende av bil. Här är det ju omöjligt att bo utan bil. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0