Tankar <3

De flesta vet att jag är en riktig grubblare =) och det är inte alltid positivt och allra minst när man vaknar på nätterna och inte kan somna om för att tankarna far i mitt huvud.

Jag fick ju inte tjänsten jag sökte i januari, men jag ska få jobba som vice bemanningsplanerare / trafikledare.... vad det nu betyder?? Ja tjänsten vet jag ju, men vad vice innebär har jag inte riktigt klart för mig än.

Nåja... fick iaf bordplacerings-lista av min chef för det jobb jag iaf har, MEN jag fanns inte med på planeringen, vilket förvånade mig eftersom vi bara har fem bord att tillgå och alla platserna där är fulla.

Har mailat och frågat, men inte fått svar, så tankarna går.... kanske ska jag inte jobba med faktura iaf?!?!?! Är det tänkt att jag ska sitta borta vid Helene som fick tjänsten?!

Sen har jag hört från olika håll, typ att den och den tackade nej till vice-tjänsten... Det känns som att alla lite fint talar om för mig att jag bara fått vice-tjänsten för att ingen annan ville ha den typ och vad står det för =´(

Nåja, allt visar sig och jag får väl träna på att öva mitt tålamod som inte är så stort alla gånger..

Fridens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0