En spark i röven!

Idag ger jag alla er föräldrar, mammor som pappor som förstör era barns umgänge med motsatta partnern, dvs mamman eller pappan, en spark i röven!

Vem har gett er rätten att bestämma om era barn ska få träffa den andre föräldern eller inte???

Speciellt riktar jag mig till dig mamma som verkligen förstört din sons umgänge med hans pappa och hans pappas familj. Du ska skämmas och jag hoppas innerligt att du läser det här och skäms ögonen av dig! Dock är det inte troligt för du har visat för varje år som gått att du saknar totalt brist på empati och självinsikt.

Alla år av bråk, nekande till umgänge och skitsnack har nu resulterat i en son som står utan ett otroligt stort och bra nätverk från pappans sida! Jag önskar jag kunde säga att det var självvalt från pappans sida, men så är det inte. Massor av tårar och sömnlösa nätter är det enda pappan har fått och en förlorad son.

Jag hoppas att du son också läser det här och att du nån dag vaknar upp och inser vad din mamma gjort! Jag hoppas också att hon då får sitta där ensam och gammal och fundera på vad hon kunde ha gjort annorlunda, vilket är massor, jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Karin..

<3

2010-11-20 @ 17:21:43
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Fnulan

oj.....

2010-11-20 @ 22:39:20
URL: http://fnulan.se
Postat av: Anna-Carin

Skicka det till henne... Och skriv att sonen i alla fall (förhoppningsvis) kommer fatta när han blir stor.. Och då är det ju i alla fall hon som kommer att framstå som en idiot inför sitt barn.

2010-11-21 @ 07:01:52
Postat av: Anna-Karin

<3 Bra sagt, alldeles för många föräldrar som förstör relationen mellan den andra föräldern & barnet/barnen. Tack för en trevlig pratstund i går. <3 kramar

2010-11-21 @ 09:49:11
Postat av: Ann

Kvinnan ifråga skulle verkligen läsa det här, bra skrivet <3 Tyvärr så tror jag inte att hon läser det och om hon gör det så tror jag inte att det fastnar hon slår bara ifrån sig :-/

Spara det här inlägget till sonen (jag tror det finns mycket mera) dokumentera och lägg undan, en vacker dag så kanske han oxå är mottaglig och kan läsa kampen som pappa fått kämpa i motvind <3 kram <3

2010-11-22 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0