Sur!

Usch, jag är på ett uselt humör och allt har med min j-la våg att göra! Har ätit nyttigt HELA veckan, har inte ätit för mkt, inte för lite utan jag tycker att jag är perfekt i maten för att kunna gå ner i vikt, men nääää då, vågen ökar sakta igen och då rasar mitt humör!

Enda sättet är extrem hårdkörning för att vågen ska gå ner, men ska det vara så????? Uppenbarligen är det nått som säger så, men Jenny A säger att det absolut inte ska vara så =S

Nya tag idag och det blir en "ätardag" idag för det är dels lördag, men så ska jag också bort idag och då kan jag inte välja vad som ska ätas!

Hej svejs från värsta sour creamen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Frustrerande!! Minst sagt.

Vad har du för mål, vilken sorts träning kör du, hur äter du? Kan tipsa dig om du behöver hjälp.



Du kan alltid maila =)



Kramar

2010-11-06 @ 11:03:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0