Tänkvärda tankar!

Jag har alltid undrat varför man börjar tänka på en massa saker när man antingen ska försöka somna på kvällen eller om man vaknar mitt i natten.

Jag kan bli knäpp på mig själv när jag till och med börjar förbereda morgonen i tankarna, dvs allt som ska fixas innan jobb..

Jag har hittat en litet knep och det är att jag intalar mig själv att inte tänka på något alls och ofta går det bra, men ibland är det som en magnet bara drar till sig all världens gåtor och problem och fru Wassberg ska börja lösa dom.

Sen är jag känd för mitt dåliga minne och hur konstigt är det inte då att när man vaknar mitt i natten så kommer man på ALLT det där som man annars har totalt glömt bort, vilket resulterar i en pulsökning och nästan lite panikartad känsla! Tur jag har en mobil bredvid sängen för i svåra fall så måste jag skriva upp det i anteckningar för att överhuvudtaget komma ihåg det.................

Kan tänka mig att jag inte är ensam om detta beteende ;-)




Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Här har du en till!!

2011-01-14 @ 08:16:57
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0