Dagens avslut...

Fy vad jag är trött, värk i kroppen, noll ork och depp, men jag försöker verkligen hålla humöret på topp och jag försöker inte låta mina nära och kära se det, så de slipper lida!

När jag slog ihjäl två mygg här inne så blev jag ännu värre.... Jag vill inte bo här....................... Jag vill mycket hellre sitta i en lägenhet inne i stan utan balkong än att ha ett stort nybyggt hus på landet med 1000000 tals mygg utanför så man ändå inte kan utnyttja tomten eller ens solen =((

Även med en myggdörr i dörrhålet, får man in dessa elaka j-lar... Stickitus heter sorten och dom är så aggressiva att dom bara flyger rakt på en och som "hugger" på en direkt =(

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Nu ska jag titta lite på TV.... och jag brukar inte vara särskilt gladare efter det på onsdag för Efterlyst gör mig alltid så upprörd, men jag älskar programmet ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0