Dagens bravader!

Först ska jag säga... jag skulle ju ha lagt in lite bilder från gårdagen tänkte jag, men jag kom hem rätt sent igår och orken var noll.. Men det kommer iaf, snart!

Nu håller vi på och gör oss iordning, det blir en tripp till Västerås och för att först och främst fixa pass om stora tjejerna! Det kommer gå smort om bara deras pappa svarar på sms och pallrar sig dit och godkänner passen =P Han har lovat det, men man vet aldrig förrän det är klar :-D

Sen ska jag shoppa lite tänkte jag! Jag har hittat ett par skitsnygga Vagabonds skor med kilklack som jag ska ha =P Bara hålla tummarna att de finns i min storlek.

Sen får vi se om det blir nått annat roligt där borta.

På återseende ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0