Dödens trött...

Såna här dagar önskar man att man hade en klocka man kunde styra sina barn med....

Båda är sjuka och har sovit mer än dåligt...... Jonna har sån hosta, genomförkyld och hög feber så hon kunde inte sova, utan låg bredvid mig och snurrade som en propeller... Karl har vaknat flera ggr och på det hostat massor och sen kl 05.30 så ville han absolut inte ligga kvar i sängen längre så då var det bara att kliva upp.....  Sen är han också genomförkyld... en stadig 11 under nästan.  Gaaaaaaaaaaaaaah!

Blir det en likadan natt inatt så får Johan vara hemma imorgon och vabba.... eller ta ut en fp dag för Jonna, jag vet inte vilket man får göra, men båda är ju iaf sjuka.

Jag ska åka och hämta Moa och Maja i Västerås idag, men jag ska försöka övertala dom om att ta bussen hemåt ist så hämtar jag dom i Västerfärnebo ist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0