Drömmar..

I natt har jag drömt en massa konstiga drömmar, men den som fastnade kvar var den om att när vi ska åka till Kreta i sommar så hade dom gjort en ny Boeing som vi skulle få flyga med. Flygvärdinnan som jag pratade med berättade att ist för stolar så fick man sovrum, haha! Det var som typ hytter med bäddar i, men skönare än t ex en Ålandsfärjas, ha ha... Helt sjukt vad man kan drömma

Karl sov inte hela natten i natt...... han vaknade 02.30 och åt och sen hörde jag honom gny till vid typ 06.10 och tänkte att nu är det morgon, men han somna om och sov till 06.45, vilket är sensation för att vara honom. SKÖNT!

Nu blir det lite lek och morgonmys och maken har sovmorgon så frukosten väntar till 9...

Sen blir det dusch och jag skulle verkligen behöva sova "middag", men det lär inte hinnas med för i em ska jag in till stan igen.... Jag lämnar tillbaka skorna jag köpte. De känns inte hundra och jag vet att då kommer jag inte använda dom och skor för 600 kr känns inte okej att bara ställa in i garderoben =S

Sen måste jag lämna tillbaka Karls stövlar... Han har för tjocka ben för att ha gummistövlar, så nu vette gudarna var jag ska ha på fötterna på honom i sandlådan....Han vill iaf inte sitta i vagnen och titta på längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0