:)

Nu har vi kommit hem ifrån marknaden och den var som de flesta full med stånd och en massa folk!

De små fick med sig halksockor hem och vi stora fick med oss en stooooor påse med glödkaka från Lappland. Supergott nybakat bröd, mums!

Vi frågade Jonna om hon ville åka karusell, men nej det skulle hon inte göra. Johan och Robin åkte iaf och när Jonna såg det så ville hon så klart också åka så Johan och Jonna åkte flygplan =)

Nu är jag såååå trött att jag nästan är svimfärdig.. Förstår inte vad det är med mig egentligen. Mår så himlans konstigt, ska ta mig iväg till läkaren nån gång nästa vecka och ta proverna som ligger och väntar på mig och dom kanske berättar varför jag mår som jag gör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0