♥ Helg ♥

Idag har vi tillbringat dagen i Sala =)

Började med en snabbis inne på Blomsterverkstan och köpte två blommor som jag ska plantera i min  kruka på bordet ute på altanen ♥ Bildbevis kommer senare när jag är klar =)

Sen blev det en tur in på HM och fyndade 2 st mössor till Jonna och Karl och sen en keps till Karl =)

Därefter tog vi en tripp till Karin på Wasons och hälsade på!

Jag har fått så ont under hålfoten av mina Converse så det blev en sväng in till Wallins och köpte skoinlägg för 280 kr, men det var det värt.... vilken skillnad.

Lite penséer på torget och sen en sväng till Liljas för lunch =)

Sen blev det lite mat från Åkrahallen och NU väntar en promenad runt Prästtorpet med hela "lilla" familjen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0