Idol 2010:s uppdatering :P

Fick sms av Moa strax efter 9.30 och då skrev hon att hon hade ca 30-40 st före sig, vilket känns helt galet, med tanke på att de var på plats vid 3 i natt :-D Undra när de andra stackarna kom dit!

Jag frågade om det hände massor runt dom, men fick bara till svar att jag hinner inte svara och en massa pussar...

När man har tittat på Idol på TV så har man ju sett att Peter Jihde stått och ropat och haft sig runt omkring dom, så jag antar att det är nått liknande i år också, men däremot så ska inte Jihde vara med. Vem som ersätter honom vet jag inte tyvärr, men så snart jag vet skriver jag det!

Den enda jag hoppas att det INTE blir är Petra Mehde, jag kan bara inte med den kvinnan... Är det bara jag???

Så nu blir det säkerligen en låååååååååååång väntan innan jag får höra nått ifrån Moa, men jag hoppas hoppas hoppas att hon får gå vidare till "riktiga" juryn och sen vore det väl väldans häftigt om hon får komma med till Stockholm! Har hon kommit så långt så har jag i ett svagt ögonblick lovat henne att få tatuera sig =O

Hur kunde jag göra det??? Ja mest var det väl för att jag aldrig trodde att hon skulle söka till Idol :D Hon har alltid sagt att hon inte skulle våga det, men jag borde väl förstått att hon utvecklats massor sen hon var 12 år, haha.

Nu ska här donas lite!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Spännande med aduitions :P..Jag kan inte heller med Petra Mede :S

2010-04-18 @ 10:58:52
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej absolut INTE petra mede, henne tål jag abra inte, usch. Så tråkigt at hon inte gick vidare men hon är superduktig så säg åt henne att söka igen nästa år:)

2010-04-18 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0