Internets baksida!

Att blogga är i sig att lämna ut sitt liv i andras "händer" och man får räkna med att folk kan vara elaka, men hur man kan vara elaka mot barn som bloggar går över mitt förstånd. Någon skriver elaka/dumma anonyma inlägg till min Matildas blogg där de kommenterar hennes utseende och jag känner att jag blir rosenrasande!

Visst är jag partisk, men jag har aldrig hört någon beskylla Matilda för att vara ful som dessa elaka inlägg skriver, att hon ser ut som en hammarhaj med brett mellan ögonen etc.... Tänk om "folk" kunde förstå vad ord kan såra och att nätmobbing inte är ett dugg bättre än att mobba någon i t ex skolan!

Det man sår det skördar man.... Värt att tänka på innan man är dum mot någon annan!

Kommentarer
Postat av: Malin

men stackars Matilda! Har hon inte en sån funktion så att hon först måste godkänna kommentarerna?? Hon ska inte behöva ta sån skit!!

2010-04-05 @ 00:08:09
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0