Lång väntan..

Bra konstigt det där att när man vill att liten ska vakna så sover han hur länge som helst =P

Han brukar sova en skvätt på fm, typ 20-30 min och nu är han inne på snart 2 timmar, haha! Helgalet, men ändå skönt! Känner mig inte så mycket piggare idag, så det gör mig gott att vila också!

Måste börja klura på kvällsmaten.. Jag hatar att laga mat när man inte vet vad man ska äta! Kycklingfiléer är upptagna iaf och håller på och tinar... Ännu tråkigare blev det när jag kom på att riset är slut och jag glömde köpa det igår.... grr.


Kommentarer
Postat av: Wwilydartsandcaws

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-07-01 @ 11:28:18
URL: http://wwilydartsandcaws.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0