LCHF

Jag är så sugen på att testa det.... men kommer jag att klara av det och framför allt. Går man ner i vikt???

Jag ska iaf börja söka på nätet och se vad jag hittar om det och vad jag kan byta ut saker emot. Jag är ju en smörgåsnisse och efter att ha kört viktväktarna i flera omgångar så är man ju lite rädd för fett...

Någon har sagt att det är lite avgiftning så man kan komma att må lite dåligt efter några dagar, men det ska man väl härda eller?!?!

Någon som vet vad man ersätter t ex fikabröd med?

Kommentarer
Postat av: Syster & Moster

Flatbröd innehåller inte så mkt kolhydrater och är ok att äta om man tidigare ätit mkt bröd. Detta kan du ta till fikat med mkt smör på, bregott extrasaltat mums =)



kram

2010-04-20 @ 08:55:16
Postat av: Anna-Karin

Du kan även ta en ostskiva med smör på =) Eller omelette med ost på, blir som en smörgås. Lycka till om du ska köra dieten. Kram

2010-04-20 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0