Måste man ha rubrik!?

Ibland får jag sån där konstigt sjuk längtan efter något fast jag inte vet vad och jag menar inte mat...

Längtan efter frihet kanske, men då menar jag inte efter att vara singel =P

Jag vill att mina små ska växa upp och sova om mornarna... Varför ska det vara så att när de är små och måste ha hjälp med allt så ska de vakna tidigt, sen när de når tonåren och klarar sig själva då ska dom minsann sova och sova och sova =O

Kanske är en lagom ålder så där runt typ 8 år, de sover lagomt länge till en 9 så där, iaf gjorde Moa och Matilda det, idag skulle jag ge min högra hand för att få sova till halv åtta varje morgon. Det tycker jag är en alldeles lagom tid att gå upp 6 dgr i veckan... 7:e dagen skulle jag vilja frisova =P

Frukosttime..

Kommentarer
Postat av: Karlsonja

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-10-18 @ 09:57:46
URL: http://karlsonja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0