Morgon...

Ja god vill jag nog egentligen inte kalla den eftersom jag vaknade kl 05.13 i morse!

Nu är vi iaf igång och ingenting står på agendan. Både skönt och tråkigt!

Tycker det är småtråkigt att Johan jobbar så sena kvällar och man vill ju inte gå och lägga sig så tidigt och sova egentligen när han väl är hemma, utan passa på att umgås lite.

Idag märks det att Jonna börjar bli frisk för fy f-n vad hon är dryg, haha! Hon har varit vaken i lite drygt 1 timme och har redan gjort mig svettig och en smutta irriterad. Hon ska bara kasta saker hela tiden och okej om det vore en liten mjuk boll, men hennes "stål" kastruller på klinikers känns inte okej, grr.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vännen, va glad att ni vill umgås! Ett friskhetstecken i ert förhållande!! Vi har det precis likadant, han kommer hem vid 12 och då vill jag ha min Fredrik stund..

2010-04-27 @ 09:15:10
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0