~ Nostalgi ~

Var in på affären i Salbohed och får syn på en tjej som känns sååååå bekant =)

Turligt nog så var Erika i närheten och hon känner ju de flesta här ute... eftersom hon är uppvuxen här. Jag känner bara en bråkdel =P

På beskrivningen så förstod jag att det var hon jag tyckte mig känna igen och det är Ann, en tjej som pluggade till sjuksköterska tillsammans med en annan kompis till mig, Lillis. Vi tre umgicks en del och partade massor, haha.

Tänk vad världen är liten. Hon bor också här ute och har tydligen gjort sen 92, även om jag inte kom ihåg det =P

Kul var det iaf :-D

Kommentarer
Postat av: Torsteinnatasha

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 20:02:21
URL: http://torsteinnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0