Salboheds marknad...

På Påskdagen och Annandag påsk är det alltid marknad i Salbohed och vädret var kanon, precis som förra året =)

Jonna fick åka karuseller och hon älskade det, var nästan så vi fick slita henne därifrån =P

Vi mötte Karin, Johan, Stella och Svante där och Stella delade inte riktigt Jonnas förtjusning över karusellerna.

Lilla gumman blev ledsen först när Jonna och hon åkte tåg och när hon inte ville åka mer så ville inte heller Jonna sitta kvar, så jag, Karin, Stella och Jonna traskade vidare till te-kopparna ist =P

Jonna gillade det, men Stella tyckte ff det var läskigt, trots att vi mammor åkte med. I te-koppen var det en ratt som man kunde göra snurr-fart åt sig själv med och jag började göra det, men jesus............... Jag är gammal, bara inse... Blev yrslig direkt och det var bara att parera och åka snällt runt runt som vanligt bara, haha!

Vi köpte kokosbollar till farfar och Jonna fick ett par varselbyxor, jättefina som blir perfekta att ha på sig i vår och leka med utomhus. Slipper man oroa sig för att förstöra vanliga byxorna =D
Karl fick en t-shirt med en grävare på och på ryggen stod det tryckt, grävmaskinist, supercool :-D

Sen åkte familjerna Wassberg och Andersson hit och tog en fika! Hade hoppats att Svante skulle lära Karl att krypa, men nääää Karl han står och svajar på sina fyra han ändå :-D

Nu ska jag försöka städa lite medans små sover och maken fixar med grävar´n..

Ha en skön eftermiddag =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0