Schack matt...

Ja jösses vad "sjuka" barn kan göra en trött =P Ser fram emot tisdag och dagis ;-)

Nu håller maken på och lägger Karl och sen ska Jonna i säng och därefter blir det kvalitétstid för mig och Johan... Vi ska kila över till farfar och packa lite grejer och ta med oss saker hem som är Johans. Allt inför flytten som blir på lördag =)

Det är sällan jag och Johan gör något tillsammans så numera är det bara skönt att vara "själva" = utan barn!

Håller på och övertalar maken att ta en tripp till Avesta imorgon och svänga förbi Anna-Karin med familj och ta en fika, vore himlans trevligt tycker jag =)) ♥


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kvalitetstid är bra och jag tycker oxå att det skulle vara roooliiigt om ni kom förbi! Annars får vi försöka ses nån annan dag när det passar. Vi kommer gärna till er igen oxå. Kramar <3

2010-04-22 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0