Sovmorgon...

Haha, vad är det? Jo, jag får det emellanåt av maken, men jag syftar mest på de små!

Trots att Jonna la sig 21.30 igår och Karl varit vaken massor i natt, så blev det morgon iav 06.15 för Jonna och 06.30 för Karl, pjuu.

Karl fick vaccination i torsdags och precis som förra gången så blev han febrig och direkt kom hostan och snoret.... Det är så jag inte vill ge honom nå fler vaccinationer för att han blir så dålig efteråt... Hostan är nästan krupplik, men den är slemmig också, så jag antar att det inte blir nån "riktig" krupp.

Gårkvällen var iaf supertrevlig med mycket gott att äta och dricka!

Det blev ingen film.. De blev kvar till 22.00 och då stupade vi i säng i vanlig ordning =(

Hur många gånger har vi inte sagt att vi ska se film och vi kommer inte ens till att välja vad vi ska se =O

Idag kommer Robin till oss och vi ska till Västerås och låta han få shoppa lite. Han skickade sms igår och bad om att få åka till Västerås och köpa skor och en stereo han hittade på Mediamarkt förra helgen, så nu fixar vi det.

Jag ska se om jag kan hitta lite kläder till Karl, det är verkligen helt slut med bodysar.. Han har växt som bara den och 80 måste han ha nu. Han är bara 73 cm lång, så jag antar att hans mage eller att han har lång överkropp som gör att han måste ha 80 =P

Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0