Tidsbrist..

Tur jag är snabb och skriva! Skulle vara roligt och göra ett test och se hur många nedslag per minut jag har =P

Med turen menar jag.... tiden är hela tiden knapp och jag skulle vilja så mycket som jag inte hinner och det verkliga livet får ju gå före bloggandet, men så älskar jag att blogga så det blir en frustration att inte hinna med det heller.

Nu står potatisgratängen i ugnen och svägerskan kommer snart över med rostas som gjorts hel i ugn och hemmagjord chokladglass, mmmm! Förra helgen bjöd hon på vaniljglass som var den sjukt godaste jag nånsin ätit!

Sen måste jag berömma mig själv! Jag har inte ätit en godisbit sen i måndags, heder åt mig! Dessutom så lyckades jag storhandla utan att handla en endaste bit godis! Inte ens chips slank ner! Bra gjort Jeanette =P

Det enda jag ska synda på ikväll är ett glas rött och popcorn ;-) Förutom den goda maten då förstås, men äta bör man .... annars dör man!

När gästerna åkt och om tid finns så ska jag lägga över bilder från kameran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0