Tradition

Nu håller jag på och fixar och donar lite för att vi ska komma iväg till Barbro och Stig vid 14.00.

Ska bli så roligt att träffa alla och umgås lite! Vi börjar sedvanligt med att äta korv med bröd och sen blir det påskäggsletning och därefter blir det fika och sen blir det mat till kvällen! Ser så fram emot att få äta lite Janssons, mmm.

Det gick bra på Franzéns hittade en jättefin blomkruka och så klart så ångrade jag mig att jag inte köpte två till, men de finns för hoppningsvis kvar tills nästa gång vi åker dit! Ska fota så får ni se sen!

Nej.... nu ska jag fixa lite mer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt det låter! Men det där med påskäggsletning, är det ngt norrländskt för det har jag aldrig varit med om här på söderns slättar!



PoK

2010-04-03 @ 23:31:46
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0