Vad tycker ni?

Drar man ner en blogg om man skriver om deppiga saker? Är det roligare att läsa om allt roligt som händer i andras liv eller är det lika intressant att läsa om baksidan på det goda?

För mig personligen så kvittar det egentligen vad andra skriver om, jag läser det mesta med stort intresse och följer en hel del bloggar varje dag =) Riktigt spännande och gå in och läsa, men när det kommer tills ens eget liv så känns det helt plötsligt så himlans ointressant..

Är mitt liv intressant för mer än min syster och min mamma för ni vet jag iaf att ni läser ;-) Sen vet jag så klart att några av mina närmsta kompisar läser för ofta när man ses så hör man ju orden, ja jag läste det i din blogg, haha..

Får se om någon hör av sig och tycker till =P


Kommentarer
Postat av: Karin..

Haha.. Ja men man kan ju prata om vad som står i bloggen.. =P

Jag tycker ofta att dte är mer intressant att läsa när folk är deppiga, knepiga situationer, svackor och allt sånt. Jag blir mer nyfiken då. Men sen vill jag såklart att folk ska vara glada! =)

2010-04-29 @ 21:39:41
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Tanten

Jag skriver vad JAG vill på MIN blogg. Vissa tycker det är roligt, andra vandrar vidare till andra bloggar. Det som är tråkigast ang bloggar är de som aldrig kommenterar. Ge oss lite credit för att vi bjuder på oss själva för katten :-)

2010-05-10 @ 11:58:07
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0