Vädergudarna..

är inte med mig idag....

Kl 05.50 vaknade Karl och tyckte att tjohoooo nu gör vi morgon. En trött mamma som haft en hostande dotter bredvid sig uppskattade inte jublet så värst mycket.

När man sen väl kliver upp ur sängen så är det alldeles vitt ute... WHAT??? Visserligen hade jag inte linserna i och jag är så gott som tvärblind, men så blind är jag inte att jag inte förstod att det måste vara snö ute och om jag var lite smådepp innan så blev jag sjuuuuuukt deppigare.

Igår kväll satt jag lixom och funderade på att styla upp vårt uterum och lusten försvann oerhört fort.. Jag är glad om jag slipper gå utanför dörrarna idag, fast jag vet att jag måste ut och söva Karl, men ändå.

Sen är jag lite depp över vårt vardagsrum... Det är ju såååååååååååååå litet! 22 kvm och med stor dörröppning, kamin och 3 fönster så är det lixom inget kvar att möblera och göra så att det blir snyggt =S

Önskar jag hade någon som kunde ge mig tips och ideer..

Nää nu vill Karl inte leka själv längre!

På återseende ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

lägg in några bilder på vardagsrummet så ska ja föröska hjälpa idgS

2010-04-22 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0